Tuesday, February 16, 2010

Goyang-Goyang The Leg

Dan cuti pon bermula~

aku takda pape nak buat, balik umah, rasa panaih
(umah takda aircond parents takmau pasang mahai).
jadinya aku duduk-duduk, then pegi mandi, and the cycle begins again dalam masa 3 ari neh. 
panaihhh~

semakin takda benda nak buat, dan takda sapa nak layan.
aku sorang-sorang!
mau kua lepak.. ya! aku mau.. tapi tak mampu sebab panaih tu menghalang gilaaaaa!
alergik dekat atas leher makin terok *akibat pakai pin tudung*
nak free hair? mama dah jadi ustazah tak bertauliah :P

tunggu la dulu, esok-esok aku kua jugak.
rindu kawan-kawan lama walopon taktau nak cakap apa kalau bersembang..
maybe sebab dah lama sangat tak jumpa, rasa semakin kekok.
aku tak suka begini :(

sudah sudah la, takmau type banyak-banyak takda sapa mau baca pon.


Anyway for all tutor chatters, Happy Hols~
enjoy sakan sakan.


.ice.

7 comments:

  1. same la! aku pon. mcm, pakai tudung ngn pin, lame2 mcm melecet oh leher.. aku x slesa.. so aku decide.. aku akan free hair.. so sampai sekarang lah aku free hair.. no tudung2!

    *true story

    ReplyDelete
  2. yala pai, kalau ang pkai tdung ya aku pelek.
    hahah, maken x selesa aku. aww~

    ReplyDelete
  3. ang jeles aku free hair, kan.. haha!

    ReplyDelete
  4. sheeshh.. xdak aih, x kisah pon.
    aku pon on off jugak.

    ReplyDelete
  5. mcm aircond umah aku ja anis, on off~

    ReplyDelete
  6. aircond aircond la weii..

    eyh laa, panaih2 ceni dy x abeh2 kisah pasai aircond dy. dem~

    ReplyDelete