Monday, February 22, 2010

Photography
yiiihaaa ~!
lame itew x mcok cni aww
riinnnndduuuu sangattt sangaattt
-end-
warrghh !
mish tt0r damn muCh !
lame aku x online.
ntuk pengetahuan geografi korang,
aku skola kat perak skunk kt tluk intan.
aku nak cerita psl first day ddk asrama
hak hak !
nangis stiap malam ouhh
anak mak la ktekan
*shy shy cat*
pastu. . ish !~ ddk asrama ssh r nk mndi mnda.
x puas tol !
akk form 5 yg tua bangke pn kerek.
skit jk yg baik.
tp yg serononk nyee
kawan iteww mcok gak aww
itew tdow sbleh diew
nsib baek la kwn ak ad.
klu x ,
msti ak dh lari malam kedua kat skola tu.
huwaaaaaaaaaaa
ak x kmas bju lg.
bsok nk blik rumah ke-2
hummm
kne tgglkn lg net ksygan ak.
wahahaha
po ak mrepek ni.
ish3
kpd yg bc sila lpekn ape ak tlis
*x thu nk cite po snanye*
bia la..
lame ak x post kt sni
ouhh
mentang mentang ak x post
smkin byk pendatang baru
hehehe
welkum bebeh
aku ain hidayah
naib pengerusi blog ni
bhahahahahaha
kan pai an an an >.<
ngeee
na taip pe lg nii
help help ~
HAHA
bia post ak pnuhkn 1 page
bhahahaha
emm
habiss !
jumpe cuti maulidur rasul
yeah !

3 comments:

  1. haha xde hal la ain..pengerusi pon boleh.

    *cis penangis. manje~

    ReplyDelete
  2. heheh
    saya pengerusi fderation
    yeshh !

    ReplyDelete
  3. adess,

    -hai, saya pendatang asing yang baru-
    ahaks, merepekk aku arini,

    ReplyDelete