Tuesday, February 23, 2010

WINGMAN


Wingman is a role that a person may take when a friend needs support with approaching potential romantic or sexual partners. A wingman is someone who is on the "inside" and is used to help someone with relationships.
source - Wiki pedia??

Sepanjang aku dalam dunia per-tutor-an (wtf?), aku dah banyak kali jadi wingman, and banyak kali jugak aku jadi Pilot. Aku bukan nak kongsi pengalaman aku jadi wingman, tapi aku nak cerita pasal budak-budak tutor yang pernah jadi wing-man aku. haha!

  • Arnab - Mamat neh, the best ever Wingman. Dia tahu apa aku nak, and tahu macam mana nak cover untuk aku. Tapi kadang-kadang, effort dia agak ter-lebih and benda jadi rumit, or sumtimes, kelakar. Anyway, thanks, bro.
  • Kun Aguero - Mamat neh, lagi lawak. Kalau tanya, dia pernah jadi wingman aku ke tak, dia mesti jawab tak pernah. something to reveal, dia adalah wingman aku tanpa dia sedari. =P
  • Koji - Ni paling celaka. Menyusahkan aku dengan taik-taik dia bawak. Tapi agak berhasil jugak lah~ walaupun aku plak yang kene cover untuk dia. dah terbalik dah.. Pilot cover untuk Wingman. haha!
Thanks, friends.
-pAi-

1 comment: