Wednesday, February 24, 2010

v i r u s

virus ??

apa aku nak story kat sini , pasal virus yang semakin menular sekarang , terutama di Universiti . virus apa ? ini virusnya -->


MLM ( Multi-Level Marketing )


aku sama sekali tidak berminat dengan benda ni . hm . sekarang aku bukan nak membantah benda ni , tapi cuma nak cerita la sikit la . aku sememangnye jujur dengan orang . kalau aku tak mahu, means tak nak ! or in other words, NO ! oke .

apa aku nak cerita ni . aku sememangnye tak berminat dengan benda ni suma . dah la kalau nak income masuk, kena rajin cari orang . huhu . so, don't try to provoke me with all kinds of MLM thing oke ?! my answer always be NO ! and jangan la nak suruh aku berfikir balik dengan tawaran yang indah tu . aku tak berminat .

oke !!

.tamat.


3 comments:

  1. haha x penah2 la aku nak join menatang neh.. lantak la diorg nak gebang ape pon.. katakan tidak! =p

    ReplyDelete
  2. yaaa . katakan tidak !! tp terpulang la pada org tu.. sendiri tanggung la klo susah kn.. cz main dengan risiko ni bahaya wehhh :D

    ReplyDelete