Sunday, January 17, 2010

Entah lah.

Aku xtaw nak tulis ape, tapi since ain pon saje2 nak semak tulis sini even xtaw nak tulis ape, aku xmaw kalah! aku nak tulis gak! hahaha! entah lah ape aku nak tulis eh. hari neh ade 3 bende jadi kot.

1. Aku mesej dak macho neh.. hehe teruja teruja!! *wink2*

2. Aku quite ilang sabar gak ngan ade sorang dak tu. bengang gle. Astaghfirullah, x sangka plak aku leh terlepas mcm2. haihh.. tapi entah lah. kalau kau mula, aku mula lah eh. aku try nak still kawan ngan kau, tapi kalau aku jek kene jage hati kau, x guna gak kan? i'll join the game since u created it, ur game, ur law, my turn, i attack. wakakka ape aku kate neh? mane cekgu english, cepat check grammar error aku! hahaha!!!

3. Mu menang. Mu menang. Mu menang. hahaha!! tiga kali sebab 3 goal. huu game yang sangat payah mulanya nak bolos, tapi alhamdulillah, terbolos gak Burns-leyh Burnley ngan Berbatov, Rooney and a superb debut for Diouf. maybe nampak susah-payah sebab chelski menang plak 7-2. *sigh*

Oke nampak pelik jek cara aku taip neh. tunggang langgang. terabur. ayat sepah2. lantak, aku nak tulis. aku happy. aku bengang. aku happy balek. Like i care~!


-pAi

8 comments:

  1. wkakaka
    siot jek
    ko bulan dtg ke
    cm x btol jek
    kjap oke kjap sawan


    cehh
    ikot² lak aiii


    tania MU
    like *jump*
    like *jump*
    like *jump*

    ReplyDelete
  2. mane ade.. o0 lala~ wiki wiki aww~

    ReplyDelete
  3. bgagaga bgogog


    tu bukan tiru ke comell

    ReplyDelete
  4. mane ade. perasan. hehe..

    like *jump*
    like *jump*
    like *jump*

    ReplyDelete
  5. kaco la ain neh, aku tengah teruja ♥ =)

    ReplyDelete
  6. pai dh angau
    angau sama dak macho !
    =P

    ReplyDelete