Monday, January 18, 2010

.tension.

Assalamualaikum wbt.

Setelah sekian lama aku tak post blog kat sini, jadi aku nak post kt blog ni. Sekarang aku ada di Pulau Pinang (home sweet home). Aku balik semalam naik bas sambil ditemani oleh adik perempuan ku. Aku ade berita tidak baik untuk korang semua. Huhu.


Hari khamis malam aku mula rasa macam nak demam. Memang sungguh aku demam. So, aku pon call mak aku di Penang ari jumaat pagi tu. Memang suara aku, huh, mengeletar semacam. Tu cakap mak aku la. Then, aku masa tu memang betul tak larat. Kelas tutorial bisnes ekonomi tak masuk. Dah 2 kali aku ponteng ni. Petang tu pulak, kelas tutorial dakwah pon same. Naseb bek la ade kawan aku yang sudi take care aku. Pehtu, malam tu aku g klinik panel. Doktor cuma cakap demam sebab tonsil bengkak je. So, ingat tak bahaya la. Then, on the same time, parents aku da on the way datang ke Nilai. Terkejut aku.

Sabtu pagi tu, abah ku datang amek aku. Malam sabtu kitorang g Hospital Putrajaya lak untuk check darah. Huhu, sakit wooo mase dy nak amek darah tu. Aku tengok darah aku merah pekat je. Pening~ =.=' And result dy amat mengejutkan.

Darah ku ada tanda-tanda denggi. Huhu =.=" Thats why la sekarang aku ada kt rumah di Penang. And aku kena la berulang alik g klinik kesihatan kat depan rumah ni untuk check darah selang sehari. Huhu. Tensionnye. Dah la arini ade kuiz ekonomi. Adoii =.='

.tamat.

1 comment:

  1. aku penah gk mcm tu, demam, g check klinik, ckp xde pape. bile check hospital, kene tahan wad. denggi.

    Get well soon, juro!

    ReplyDelete