Monday, January 18, 2010

Kucalana Is COMING!!!~

huh~
waarghh~ enta la nape aku tulis title cm tu..
wuuwuu ~ ~
aku bosan~ bosan~ bosan~ bosan ialah aku dan aku ialah bosan
tp aku xmembosankan..
zz ~~
wakaka~
dalame aku xmakan kerepek kt cni..
huh~ ape aku nk merepek neh?
huh~ awal2 tu bukan ke aku da merepek?
wuuuuuuuuuu~~~

aaarghh~
ape la aku nak post neh~
wuuwuu~ maken sakit aku~
warghh~ kenape aku bole demam neh? kenape! kenapa!
sape wat aku demam? bek ngaku~
wuuwuu~~
<< lupe mkan ubat

wahahaha ~
senanye aku tataw nk post ape.. tp aku na post jugak sb da lme aku xpost jd aku rase aku nk post..
huh!!
aku na cite sepanjang ary aku sakit neh..
kesahnye bemule dcni..

Pada suatu pagi.. aku mencelikkan mata dari tidur dan lalu membangkitkan tubuh ku
bgun..
lalu aku temenung seketike..
tibe2.. aku terase bagaikan duri yg sedang tegantung didalam tekak kuhh..~
warghh~ tidak ku dpt byagkan kan itu kesakitan (nk byag ape da btol2 belaku da)
wuuwuu~ lalu ku memijak2 sampah yg bekeliaran dlam bilek aku tu (konon bilek tu pnuh ngn smph a tu)
haha bangge lak bilek sepah.. isk3.. ape pnye gadis melayu la~
ngee~~
hah sambung2..
patu... aku mandy2 g skula la..
kt skula
ok lg.. tade ape yg mencurigakan.. cme xley gelak kuat..
nt sakit..~
harharhar~~ pahtu balek aku minom air panas yg sedang mendidih~
perghhh~~ segar bangatt~~
warghh~ perit terasa~
wahaha < cari nahas
huh~ itula aku sengal bt senget
uh~ cantek gak nme tu an?? sengal bt senget~ cantek!!
hah lps tu xjd pape jgak.. esok tu seseme lak dtg,,
huwaaa lpas se se dtg xkasi aku snang btol!
hishh~~ lalu ku mnelan ubat yg ade.. huh xmnjd jugak??
wuuwuu~~ lalu ku pergi ke klinik~
waaa ~~
dr kte aku demam..
lalu dye mmberi aku sekeping surat untok cuti sehari!
yeahh!!!!
wakakaka ske lak aku.. wuuwuu~ aku mmg xnk g skola ary ni (isniN)
sb......
wuuwuu ade la sb tetentu
huahaha ~~ lalu ku dberi ubat ubatan yg enak lg sikit~
huh~~~
hah tu jela~ hahah~ kucalana x?
zzzz ~~
arghh~~ aku pling ta ske bile dr kte tonser aku maken besa.. T________T
aku tanak opret~ seb bek kali neh dr xkte psal opret
wahahaha~
huh~ aku nk gtaw aku sakit je.. ha tgok nmpak sngat sakit aku tgh mlarat.. mrepek pon pnjg2..
isk3~

5 comments: