Wednesday, January 13, 2010

THANKS

Hoiii fucker2 sekaliaaan~
Assalamualaikum~!!

Haha. Tu antara cara aku in tutor. Then, akan ade budak-budak bodoh yang menyahut, ko la fucker, ko la sial, anak haram, bodoh, mak bapak tak ajar bla bla bla. Dah nama pun budak bodoh kan, kite jangan layan. kite AWAYYY jek.

First, aku nak kate thanks to semua yang nak jadi author kat sini. So, korang post la apa2 korang nak. nak cerita pengalaman tutor ke, nak kutuk dak2 bodoh mane2 ke, nak kongsi pengalaman ke, nak tanye pendapat pasal study, life, awek-balak-skendel, nak kongsi artikel menarik ke, nak post video ngn picture best2 ke, ikot ske korang. kat sini xde set ape2 rules, just ade tanggungjawab sosial la sikit. jangan post bende bukan-bukan, dah lah. agak-agak ade bende korang nak cerita, post jek kat sini, please la respon kat post kawan-kawan korang tu. kesian diorang, dah post penat-penat, korang takmau komen. haha~!!

*Adeh aku xleh tido, dh dua hari skip kelas, esok pon same la neh. sigh*

So kalau nak cerita pasal pengalaman tutor, aku dah masok situ since 2004, time tu aku form 4. Mula-mula aku lepak rumah kawan aku. Then aku tengok die ade mesej ngan sorang awek. aku tanye, awek mane weh? die cakap kenal kat tutor. Then kitorang bukak web tu, die ajar aku chat. Since tu la aku join sana. (actualy banyak lagi nak cerita tapi tak elok.. 18sx). Kalau nak ikot-kan, aku dah pakai macam-macam nick, dari yang paling mulia ke paling lucah keji. Tapi nick pAi neh aku pakai since tahun lepas. So kebanyakan korang kenal aku dari nick pAi la kan? banyak gak dak2 yang aku kenal, antaranya dari geng TM, fucker, and dak2 yang xde geng. pasal geng tu, biar arnab jek la cerita kot? bleyh nab? =p

So kat tepi tu aku ade add link blog and facebook korang. sape-sape yang tertinggal tu, just bagitau. nanti aku akan add korang A.S.A.P. and sape-sape yang tak suka aku add korg kat tepi tu, bagitau jugak, aku boleh remove. k?

til then,
enjoy your stay here.

-pAi-

3 comments:

  1. alaaa pai..
    ckitnye ko cite sal exprience ko msk ttor.
    cite la gg
    nak nak nak

    ReplyDelete
  2. haha request eh ain.? nanti la aku ceta lg.. banyak lg ceta neh =)

    ReplyDelete
  3. hahahahaha ~~ ain2.. nt sbelom kite tido suh pau cite smpi kite tido ehh~ hahaha cm atok ngn cucunye tuhh~~ << terase bile pau kate xde geng wakakakaka ~

    ReplyDelete