Sunday, January 24, 2010

.saya bosan.

tomorrow bermulalah satu episod yang bosan. saya bosan. bosan sangat2. huhu. minggu depan ade 2 test woh. bisnes economic + marketing. tensionnye. harap je dok depan lecturer waktu dalam lecture hall,, tapi hampeh tak paham ape2 pon. haha.

lecturer ekonomi aku teringin nak berjumpe dengan aku laaa. haha. dah sebulan dah aku tak penah muncul dalam kelas dy. hehe ;P dy sendiri cakap kat kawan aku..teringin nak berkenalan dengan aku. fuh,, dengan bangganye aku akan membuat penampilan istimewa untuk beliau. haha


.tamat.

7 comments:

  1. ape? bukan aku buat salah. huhu

    ReplyDelete
  2. uihh, ganaih jugak pmpn neh.
    haha :D

    ReplyDelete
  3. Jiro nak jumper tuh jgn lupe..pakia seksi2 skit wkakaakakakkaka baru lecturer x jadi marah wahahahahahha !!!

    ReplyDelete
  4. ganaih ka ice? biase jek. haha. nak pakai seksi pe capz?! lecturer tu pompuan la. kang out dari list bakal menantu kot. haha ;P

    ReplyDelete
  5. capz neh, exploitasi! mna leh tayang weyh.
    hahahk

    ReplyDelete
  6. astaghfirullah~ haha! gud luck la yek juro.. sediakan mc.. mc betol mahupon palsu. hehe

    ReplyDelete